piątek, 19 lipca 2013

''Błękitna krew''- Harlan Coben


Kto stoi za porwaniem syna Jacka Coldrena,znanego golfisty,który z wielką przewagą nad rywalami prowadzi w mistrzostwach USA?Czy stoi za tym jego dawny asystent,a może sam chłopiec sfingował swoje zniknięcie?
Zadania polegającego na odnalezieniu chłopaka podejmuje się znakomity detektyw Myron Boiltar.Czy mu się to uda i jakie przeszkody napotka na swojej drodze?Czy rozwiąże zagadkę zniknięcia i uniknie związanych z nią kłopotów?
Kolejna wciągająca książka znakomitego pisarza Harlana Cobena.Przeczytałam ją w kilka godzin,jak zresztą większość jego pozycji.Koniec książki jest najbardziej wciągający jednak nie zdradzam szczegółów tylko zapraszam do lektury.
Fabuła zaskakuje i wciąga,pojawia się wiele tropów i przypuszczeń które dodają nutkę niespokoju podczas czytania.Kiedy pochłaniałam strony tej powieści zastanawiałam się nad motywami zaginięcia,poszlakami którymi dysponował detektyw oraz motywem.Jednak moje przypuszcenia okazały się mylne.To pokazuje jakim świetnym pisarzem jest Harlan Coben i jak mizernie potrafi upleść wciągającą historię.
Trochę nudziły mnie podczas czytania informacje dotyczące golfa,gdyż ten sport mnie nie interesuje.To jedyny minus jaki znalazlam w tej powieści.
Moja ocena 9/10 pkt.
wyd:Albatros 2006
stron:318

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz